گلباران سلتیک برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان
بارسا با پیروزی پر گل خود در بازی مقابل سلتیک با اقتدار صدر جدول گروه خود را تصاحب کرد. قهرمان بازی دیشب ستاره برزیلی بارسا بود که با هتریک خود سهم عمده ای در این پیروزی داشت.

بارسا تنها برای صعود به دور بعد به عنوان سرگروه به یک امتیاز نیاز داشت، اما نمایشی بسیار بهتر از آنچه که به آن احتیاج داشت ارائه داد. سلتیک که تنها برای اثبات خود به میدان آمده بود، حریف آسانی برای بارسا نبود و با قدرت و انگیزه فراوانی بازی می کرد. پس از اینکه خیلی زود گل اول بارسا وارد دروازه سلتیک شد، بازی به ثباتی نسبی رسید و کاتالان ها می خواستند تا با یک بازی خوب، انگیزه از دست رفته خود را به دست بیاورد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.

بارسا به سرعت دست به کار شد

دو دقیقه از زمانی که سلتیک توانسته بود تنها توپ را لمس کند، می گذشت. بارسا نیز به آرامی این موضوع را تحت نظر داشت و خیلی زود با پاس های ارسالی خود توانست یکی پس از دیگری مشکلاتی را برای فارستر ایجاد کند و این سیستمی بود که تمام نود دقیقه بازی بدین صورت سپری شد. به ندرت توپ به تیم اسکاتلندی می رسید و آنها به طور مشخص بروی سیستم دفاعی تمرکز کرده بودند. اما این بار، بارسا توانست بن بست ها را بشکند. پس از شش دقیقه، پیکه با فرصت طلبی توپ بازگشتی از ضربه الکسیس سانچز را وارد دروازه کرد و گل اول بارسا به ثمر رسید.
 



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 22:48 | نویسنده : Po0Ya |